Apps in Education: iPad Apps die je kunt gebruiken op je digibord

See on Scoop.itICT Nieuws

“The iPad looks amazing when projected onto a large screen. The students in a 1 to 1 iPad classroom gets to see the apps at work. Have a look at the list below to see if any of these might be useful in your classroom…”

 

Het betreft hier zeven apps. Voor één app moet je betalen en de andere zijn gratis. De apps zijn verkrijgbaar in de Apple-winkel (iTunes).

 

Ik heb zelf geen iPad, dus ik weet niet hoe je een iPad aan een Windows PC moet koppelen en of dat wel kan. Ook weet ik niet of je een iPad rechtstreeks aan een digibord kunt koppelen. Ik heb hier ooit ergens iets over gelezen, maar waar..???

Maar goed, er zal hier ook wel weer een truc voor zijn, toch…? Of heb ik “Apps in Education” verkeerd begrepen…?

See on appsineducation.blogspot.fr

Over jeroenrougoor

Mijn naam is Jeroen Rougoor (1970). Sinds 1997 werk ik in het basisonderwijs. Vanaf 2007 ben ik werkzaam bij QLICT als Onderwijskundig Adviseur ICT. In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor: - Onderwijskundige begeleiding van scholen, projecten en innovatieve ontwikkelingen. - Verzorgen van trainingen in de QLICT trainingslokalen of op de schoollocatie. Kernbegrippen zijn: “Vier in Balans”, “Professionalisering”, “T-Pack” en 21steCentury Skills. Doordat ik nog steeds werkzaam ben in het onderwijs, staan mijn diensten dichtbij de dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in Bericht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

