Apps voor Android

See on Scoop.itICT Nieuws

“Op deze site heb ik een verzameling Apps voor Android geplaatst en beschreven. De focus is gericht op het onderwijs, maar er worden ook apps besproken die niet per sé voor het onderwijs bedoeld zijn, maar wel nuttig kunnen zijn voor gebruik.

 

Bovenin zie je een aantal tabbladen met de hoofdthema’s. Achter die tabbladen staat een verzameling apps binnen dat thema. Ze zijn willekeurig geplaatst. Wanneer je op de icoontjes klikt kom je op de pagina in de Android Market waar je die app meteen kunt downloaden

 

De meeste apps die hier worden besproken zijn gratis. Wanneer dat niet het geval is zal ik dat vermelden.

 

Apps die ik zelf als waardevol beschouw zijn voorzien van het icoontje ‘Aanrader’…

See on sites.google.com

Over jeroenrougoor

Mijn naam is Jeroen Rougoor (1970). Sinds 1997 werk ik in het basisonderwijs. Vanaf 2007 ben ik werkzaam bij QLICT als Onderwijskundig Adviseur ICT. In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor: - Onderwijskundige begeleiding van scholen, projecten en innovatieve ontwikkelingen. - Verzorgen van trainingen in de QLICT trainingslokalen of op de schoollocatie. Kernbegrippen zijn: “Vier in Balans”, “Professionalisering”, “T-Pack” en 21steCentury Skills. Doordat ik nog steeds werkzaam ben in het onderwijs, staan mijn diensten dichtbij de dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in Bericht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

