Ask3 – An iPad App for Creating Flipped Video Lessons Your Students Can Actually Respond To

See on Scoop.itICT Nieuws

Ask3 is a free iPad app from TechSmith. TechSmith is probably best known as being the company that produces Jing and Camtasia screen capture software. Ask3 is a tool that teachers can use to create…

See on ipadapps4school.com

Over jeroenrougoor

Mijn naam is Jeroen Rougoor (1970). Sinds 1997 werk ik in het basisonderwijs. Vanaf 2007 ben ik werkzaam bij QLICT als Onderwijskundig Adviseur ICT. In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor: - Onderwijskundige begeleiding van scholen, projecten en innovatieve ontwikkelingen. - Verzorgen van trainingen in de QLICT trainingslokalen of op de schoollocatie. Kernbegrippen zijn: “Vier in Balans”, “Professionalisering”, “T-Pack” en 21steCentury Skills. Doordat ik nog steeds werkzaam ben in het onderwijs, staan mijn diensten dichtbij de dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie