Onderwijs zonder ICT bestaat niet meer

Via Scoop.itICT Nieuws

De blog post Ten Truths About Teaching with Technology bevat een fors aantal open deuren rond ICT in het onderwijs. Een aantal constateringen vind ik echter wel de moeite waard om hier te delen. Vooral als je een aantal met elkaar verbindt.
Via www.te-learning.nl

Over jeroenrougoor

Mijn naam is Jeroen Rougoor (1970). Sinds 1997 werk ik in het basisonderwijs. Vanaf 2007 ben ik werkzaam bij QLICT als Onderwijskundig Adviseur ICT. In deze functie ben ik onder andere verantwoordelijk voor: - Onderwijskundige begeleiding van scholen, projecten en innovatieve ontwikkelingen. - Verzorgen van trainingen in de QLICT trainingslokalen of op de schoollocatie. Kernbegrippen zijn: “Vier in Balans”, “Professionalisering”, “T-Pack” en 21steCentury Skills. Doordat ik nog steeds werkzaam ben in het onderwijs, staan mijn diensten dichtbij de dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in Bericht. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie